WIJ ZIJN LOBSTER COMPANY

Wij zijn er van overtuigd dat je moet blijven groeien om relevant te blijven. Niet noodzakelijk groter, wél anders. Als organisatie, team en mens. Durven je pantser af te werpen, de oude zekerheden en patronen los te laten.
Het gevoel van ongemak omarmen en jouw nieuwe toekomst ontdekken. Vormgeven. Zelf in handen nemen.


Dat doen we zelf en daar nemen we u graag in mee.

 

WAAROM LOBSTER COMPANY?

Een kreeft voelt om de zoveel tijd zijn jasje knellen: de groei stremt.
Enige oplossing: het pantser afwerpen.


Organisaties en mensen zijn net kreeften. Alleen wordt het ongemak nog langer ontkend. De groeisprong keer op keer uitgesteld. Daarom Lobster Company: lef om te groeien. Op het kruispunt van ongemak en lonkend perspectief. Energie en een sterk toekomstplan. Denken, voelen én doen.

 

DE GRONDLEGGERS

BART VAN LEEUWEN

Bart faciliteert profit en non-profit organisaties in het realiseren van hun groeistrategie door de verandercapaciteit en -kracht van mens & organisatie meetbaar te verhogen. Een gedegen, bewezen methodiek, gepersonaliseerd naar de situatie van uw organisatie. Hierdoor krijgt uw groeiambitie betekenis tot diep in de processen op persoonsniveau. Bart begeleidde de afgelopen 15 jaar succesvol uiteenlopende organisaties bij taaie verandertrajecten vanuit diverse veranderkundige, eindverantwoordelijke rollen.

06 347 63 888

DORIEN VAN DER HEIJDEN

Dorien begeleidt organisaties bij strategieontwikkeling en het realiseren van business development. Ze stimuleert hierbij het denken vanuit klantbehoeften en -drijfveren en de unieke kracht van de eigen organisatie. Als partner van ICSB Marketing en Strategie werkte ze jarenlang voor tal van profit en non-profit organisaties aan het realiseren van strategische vernieuwing. Dorien is co-auteur van ‘De strategie van Kreeft’ en al meer dan 10 jaar een van de drijvende krachten achter innovation leadersnetwerk YellowCats.

06 163 88 054

KRIS BREES

Kris ondersteunt organisaties in het benoemen, bereiken en uitdragen van hun klantgerichte toekomststrategie. Hij deed 15 jaar praktijkervaring op als marketeer, onder meer als marketingmanager bij Unilever en 15 jaar in strategieontwikkeling als partner van ICSB Marketing en Strategie. Kris is co-auteur van ‘Zo vernieuw je je businessmodel’ en één van de drijvende krachten achter het innovation leadersnetwork YellowCats.

06 454 18 325

ROY WENTING

Roy inspireert, stimuleert en faciliteert verandering in mens en organisatie waarbij passion, pleasure en purpose hand in hand gaan met een effectieve, heldere en gedegen aanpak. Hij ondersteunde in de afgelopen 15 jaar structurele en culturele groeiprocessen bij tientallen organisaties en hielp 1.500 professionals het beste uit zichzelf en hun organisatie te halen d.m.v. zelfinzicht en persoonlijke transformatie methoden. Roy faciliteert verdiepend onderzoek, inspirerende workshops, effectieve trainingen en mensgerichte consultancy om de mindset, gedrag en interactie te cultiveren die nodig is voor relevante concepten in de toekomst.

06 539 05 386

YOUSRI MANDOUR

Yousri inspireert en begeleidt profit en non-profit organisaties bij het realiseren van hun strategische groeiambities. Altijd met een blik op vernieuwing, waarbij het verbinden van bewegingen in de marktsituatie met de kracht van de organisatie centraal staat. Als partner van ICSB Marketing Strategie heeft hij met veel organisaties gewerkt om vanuit klantinzicht hun toekomst vorm te geven. Yousri verzorgt executive education op o.a. Nyenrode, UvA en Hotelschool The Hague en is co-auteur van ‘De strategie van de kreeft’.

06 260 78422

 

LOBSTER COMPANY

085 - 06 05 208