top of page

WIJ ZIJN LOBSTER COMPANY

Wij zijn er van overtuigd dat je moet blijven groeien om relevant te blijven. Niet noodzakelijk groter, wél anders. Als organisatie, team en mens. Durven je pantser af te werpen, de oude zekerheden en patronen los te laten.
Het gevoel van ongemak omarmen en jouw nieuwe toekomst ontdekken. Vormgeven. Zelf in handen nemen.

 

Dat doen we zelf en daar nemen we jou graag in mee.

WAAROM LOBSTER COMPANY?

Een kreeft voelt om de zoveel tijd zijn jasje knellen: de groei stremt.
Enige oplossing: het pantser afwerpen.


Organisaties en mensen zijn net kreeften. Alleen wordt het ongemak nog langer ontkend. De groeisprong keer op keer uitgesteld. Daarom Lobster Company: lef om te groeien. Op het kruispunt van ongemak en lonkend perspectief. Energie en een sterk toekomstplan. Denken, voelen én doen.

DE GRONDLEGGERS

Dorien van der Heijden

DORIEN VAN DER HEIJDEN

Dorien begeleidt organisaties bij strategieontwikkeling en het realiseren van business development. Ze stimuleert hierbij het denken vanuit klantbehoeften en -drijfveren en de unieke kracht van de eigen organisatie. Als partner van ICSB Marketing en Strategie werkte ze jarenlang voor tal van profit en non-profit organisaties aan het realiseren van strategische vernieuwing. Dorien is co-auteur van ‘De strategie van Kreeft’ en al meer dan 10 jaar een van de drijvende krachten achter innovation leadersnetwerk YellowCats.

Kris Brees

KRIS BREES

Kris ondersteunt organisaties in het benoemen, bereiken en uitdragen van hun klantgerichte toekomststrategie. Hij deed 15 jaar praktijkervaring op als marketeer, onder meer als marketingmanager bij Unilever en 15 jaar in strategieontwikkeling als partner van ICSB Marketing en Strategie. Kris is co-auteur van ‘Zo vernieuw je je businessmodel’ en één van de drijvende krachten achter het innovation leadersnetwork YellowCats.

Yousri Mandour

YOUSRI MANDOUR

Yousri inspireert en begeleidt profit en non-profit organisaties bij het realiseren van hun strategische groeiambities. Altijd met een blik op vernieuwing, waarbij het verbinden van bewegingen in de marktsituatie met de kracht van de organisatie centraal staat. Als partner van ICSB Marketing Strategie heeft hij met veel organisaties gewerkt om vanuit klantinzicht hun toekomst vorm te geven. Yousri verzorgt executive education op o.a. Nyenrode, UvA en Hotelschool The Hague en is co-auteur van ‘De strategie van de kreeft’.

bottom of page